Man, I’m good!

September 14, 2011 in family

I’m thinking about going into professional riddle writing!!

Well, here is the OH SO SHOCKING answer…..

 

It’s true. Really.

Now you know why I have not wanted to talk about cooking and food the past few weeks. I am slowly getting my appetite back and hope to be back in blogging action soon!

 

Comments
22 Responses to “Man, I’m good!”
  1. MH says:

    Seriously!?!!?!!!?!!!?!! Congratulations Lady!

  2. Ruth says:

    am I really the only one that solved the riddle? what does that say about me :) ??? I am so excited – can’t wait to meet him or her!

  3. Landria says:

    I’m soooo excited, as you already know! :)

  4. Carrie says:

    I love this!!!!!! So very happy for you! And nothing like the Texas heat and cold Shiner to get a party started!

    xoxo,
    Carrie@221vision.com

  5. farrah says:

    Congratulations! That is so exciting.

  6. Reb says:

    Holy smokes! So exciting! Definitely not the answer I was expecting … CONGRATULATIONS!!!

  7. i’ll come in handy in the “sleep training” department!! i cannot wait!!!! :)

  8. lucy m says:

    OMG!!! Congratulations!!!! ha…. my guess was SO off. Man, I’d already told Will that I thought you were moving here. He was excited too. I’ll be sure to share the real riddle answer. So happy for Shane and you! :)

  9. tara f says:

    Congratulations! I found out about my fourth during a routine, yearly dr visit. Somewhere in between blood pressure and my weight, I heard, “Do you want us to tell you the good news or the doctor?” Perhaps a middle name inspired by the Lone Star State? Congratulations again!

  10. Amanda says:

    WHAT?!!! You are going to have to explain the TX riddle to me because I do NOT get it! Congrats so so much!

  11. Chrissy says:

    Oh wow!! I’m so excited for you guys (and soooo jealous)!!!! Congratulations!! Maybe it’s time I take my hubby on a road trip and get him drunk. ;o) Seriously, congrats!!! What amazing news!

  12. Lynne says:

    Congratulations!

  13. natalie says:

    haha congrats. my riddle for baby#3 {still womb-ing} was: bday dinner with friendsd+wine=surprise! yep! works every time!

  14. Oh, how exciting! I’m so happy for you guys! Our Lilly came about much the same way, lol!

  15. Alima says:

    ha! i obviously have had a rough day because it took me at least 3 minutes of staring at that picture to figure out what you were telling us. I kept thinking what is that picture supposed to mean? The kids have been throwing tantrums and she doesnt have time to blog? The kids had a hard time adjusting when they got back from vacation? ha! anyways, now I get it so BIG congrats!! So exciting! Hope you start feeling better soon! That first trimester nausea is no fun!

  16. Lori says:

    That’s so exciting! I love it!

  17. susan says:

    Congratulations! That’s awesome news. :)

  18. allie says:

    Sooo happy for your family!!!

  19. Stacey Woods says:

    Oh Marla!!!! I’m just thrilled for you! That is wonderful news. Can’t wait to meet him or her, and find out what fabulous name you choose for this little one. :) Congratulations to you and your family. No more Shiner for awhile, lol!

Leave A Comment